- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w zakresie serwisu urządzeń dźwigowych (wind, schodów ruchomych)
- Prowadzenie proaktywnych działań sprzedażowych, w tym pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami biznesowymi
- Promowanie innowacyjnych rozwiązań i usług serwisowych firmy KONE, dostosowanych do potrzeb i oczekiwań klientów
- Budowanie długofalowych relacji biznesowych, opartych na zaufaniu, jakości i profesjonalizmie
- Analizowanie potrzeb klientów oraz przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji
- Współpracę z zespołem technicznym oraz innymi działami w celu zapewnienia najwyższego poziomu obsługi klienta
- Monitorowanie rynku oraz aktywne uczestnictwo w procesach rozwoju portfela usług
- Minimum 2-letniego doświadczenia w sprzedaży, najlepiej usług lub produktów technicznych/B2B
- Umiejętności finalizowania transakcji oraz negocjowania warunków handlowych
- Komunikatywności, otwartości i wysokiej kultury osobistej – umiejętności budowania relacji z klientami
- Proaktywności, samodzielności w działaniu i dobrej organizacji pracy
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Znajomości podstawowych warunków kontraktów handlowych i zasad współpracy w sektorze B2B
- Czynnego prawa jazdy kat. B
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej, międzynarodowej organizacji na podstawie umowy o pracę
- Kwartalny system premiowy oparty na wynikach sprzedażowych
- Możliwość realnego rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach – lokalnych i międzynarodowych
- Narzędzia pracy – w tym samochód służbowy (z możliwością prywatnego użytkowania), telefon, laptop
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie, z możliwością objęcia opieką również Twojej rodziny
- Kafeteryjny system benefitów (MyBenefit), w tym karta Multisport
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie oraz pakiet wsparcia (prawnik, psycholog, doradca finansowy)
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Ubezpieczenie na życie
- Możliwość pracy zdalnej
- Elastyczny czas pracy
- Spotkania integracyjne
Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym Stali Zwykłej
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności, budowanie długotrwałych relacji z klientami, aktywne wykorzystywanie...
Sprzedawca Usług Serwisowych
Aktywne pozyskiwanie oraz sprzedaż usług serwisowych i części zamiennych. Analiza bazy danych klientów. Budowanie i utrzymanie relacji z klientami poprzez regularne wizyty. Współpraca z różnymi działami w firmie. Przygotowywanie ofert sprzedażowych....
Specjalista ds. sprzedaży usług teleinformatycznych – ICT
Zakres obowiązków Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i w zakresie ICT Realizacja celów...