Przejdź do treści

Praca: Specjalista ds. Sprzedaży

Specjalista ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie
Twoje obowiązki:
  • Pozyskiwanie nowych klientów.
  • Wysoka jakość obsługi klienta.
  • Organizacja negocjacji handlowych.
  • Planowanie strategii sprzedażowych.
  • Tworzenie ofert handlowych dostosowanych do sektora energetycznego.
  • Współpraca międzydziałowa dla klientów.
  • Analiza wyników sprzedaży, sporządzanie raportów.
  • Uczestnictwo w szkoleniach produktowych.
Wymagania:
  • Otwartość na budowanie relacji.
  • Kreatywność i dynamizm.
  • Determinacja i orientacja na cele.
  • Umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne.
  • Samodzielność w zarządzaniu czasem.
  • Skoncentrowanie na potrzebach klienta.
  • Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i system prowizyjny.
  • System motywacyjny.
  • Szkolenia, warsztaty, kongresy branżowe.
  • Organizacja wycieczek międzynarodowych.
  • Rozwój zawodowy i możliwości awansu.
  • Wpływ na kształtowanie przyszłości firmy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pracownik do działu sprzedaży tworzyw sztucznych

Opis stanowiska: Pozyskiwanie i obsługa klientów/dostawców z branży tworzyw sztucznych oraz wyrobów stalowych Współpraca z klientami w zakresie dostarczania optymalnych rozwiązań i doboru materiałów. Negocjacje handlowe. Realizacja celów sprzedażowych i...

Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym Stali Zwykłej

Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności, budowanie długotrwałych relacji z klientami, aktywne wykorzystywanie...

Specjalista ds sprzedaży

przyjmowanie zamówień od klientów , tworzenie ofert cenowych , pozyskiwanie nowych klientów , Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany...