SIXT jest liderem światowego rynku rent a car i obecnie posiada ponad 2 000 oddziałów w 105 krajach. Firma powstała w 1912 roku w Niemczech, a Polsce działa od ponad 20 lat. Operatorem licencji SIXT na Polskę jest firma Eurorent Sp. z o.o.
SIXT Polska dostarcza klientom kompleksową usługę wynajmu samochodów na najwyższym poziomie, zarówno w zakresie wynajmu krótko i długoterminowego, samochodów na abonament, a także limousine service, czyli pojazdu z kierowcą. W portfolio SIXT znajduje się szeroki wybór samochodów znanych marek od klasy ekonomicznej po premium.
- Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, rezerwacje, podpisywanie umów
- Udzielanie informacji o ofercie, pomoc w doborze odpowiedniego auta oraz sprzedaż usług dodatkowych
- Przygotowywanie umów i finalizacja płatności
- Bieżąca praca administracyjna
- Dbanie o pozytywny wizerunku marki SIXT oraz współpraca z zespołem
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży (np. w hotelu, recepcji, call center)
- Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym obsługę klienta (min. B2)
- Gotowość do pracy zmianowej (równoważny system czasu pracy)
- Prawo jazdy kat. B (minimum 2 lata)
- Zaangażowanie i pozytywne nastawienie
- Znajomość języka niemieckiego
- Zainteresowanie motoryzacją
- Umowę o pracę i przejrzysty system prowizyjny
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Prywatną opiekę medyczną
- Zniżki na wynajem samochodów
- Dofinansowanie do nauki języków
Doradczyni / Doradca Klienta
Obsługa klientów w punkcie usługowym. Sprzedaż usług i produktów. Rejestracja transakcji w systemach informatycznych. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań. Wykształcenie minimum średnie. Podstawowa znajomość obsługi komputera i MS...
Stanowisko ds. biura obsługi interesanta
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- bieżąca obsługa interesantów, w tym: przyjmowanie dokumentów, udzielanie informacji o sposobie załatwienia spraw w Urzędzie, wydawanie wzorów druków niezbędnych do załatwienia danej sprawy, wydawania materiałów...
Pracownik obsługi klienta
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA...