SIXT jest liderem światowego rynku rent a car i obecnie posiada ponad 2 000 oddziałów w 105 krajach. Firma powstała w 1912 roku w Niemczech, a Polsce działa od ponad 20 lat. Operatorem licencji SIXT na Polskę jest firma Eurorent Sp. z o.o.
SIXT Polska dostarcza klientom kompleksową usługę wynajmu samochodów na najwyższym poziomie, zarówno w zakresie wynajmu krótko i długoterminowego, samochodów na abonament, a także limousine service, czyli pojazdu z kierowcą. W portfolio SIXT znajduje się szeroki wybór samochodów znanych marek od klasy ekonomicznej po premium.
- Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, rezerwacje, podpisywanie umów
- Udzielanie informacji o ofercie, pomoc w doborze odpowiedniego auta oraz sprzedaż usług dodatkowych
- Przygotowywanie umów i finalizacja płatności
- Bieżąca praca administracyjna
- Dbanie o pozytywny wizerunku marki SIXT oraz współpraca z zespołem
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży (np. w hotelu, recepcji, call center)
- Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym obsługę klienta (min. B2)
- Gotowość do pracy zmianowej (równoważny system czasu pracy)
- Prawo jazdy kat. B (minimum 2 lata)
- Zaangażowanie i pozytywne nastawienie
- Znajomość języka niemieckiego
- Zainteresowanie motoryzacją
- Umowę o pracę i przejrzysty system prowizyjny
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Prywatną opiekę medyczną
- Zniżki na wynajem samochodów
- Dofinansowanie do nauki języków
Doradca ds. wynajmu samochodów
Opis stanowiska Kompleksowa obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, przyjmowanie rezerwacji i zawieranie umów. Pomoc w doborze pojazdu oraz prezentacja oferty i usług dodatkowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz realizacja płatności....
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta - Biuro Handlowe - Rynek Przewozu Artykułów Budowlanych
Co będzie należeć do Twoich zadań: Sporządzanie propozycji handlowych oraz planowanych do zawarcia umów handlowych i aneksów Przygotowywanie oraz uzgodnienia formalne wniosków dotyczących spraw związanych z umowami handlowymi, kompletowanie dokumentacji...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej. Aktywna sprzedaż i...