Ogłoszenie numer: 10159781, z dnia 2025-08-24
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami
Miejsce pracy: Wałbrzych
Opis stanowiska
- Optymalizacja użytkowania i komercjalizacja nieruchomości.
- Pozyskiwanie nowych lokalizacji dla placówek oraz obiektów logistycznych.
- Poszukiwanie i negocjowanie warunków z potencjalnymi najemcami.
- Prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
- Koordynacja działań serwisowych.
- Reprezentowanie organizacji w kontaktach zewnętrznych.
- Opracowywanie i realizacja budżetu nieruchomości.
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (np. prawo, zarządzanie nieruchomościami, ekonomia).
- Minimum 3 lata doświadczenia w branży nieruchomości.
- Znajomość przepisów prawa dotyczących nieruchomości.
- Czynne prawo jazdy kategorii B.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel.
- Znajomość lokalnego rynku nieruchomości.
- Umiejętność organizacji pracy, priorytetyzacji zadań i rozwiązywania problemów.
- Odporność na stres
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Ukończone kursy w dziedzinie zarządzania nieruchomościami lub licencja zarządcy nieruchomości.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Narzędzia niezbędne do pracy.
- Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
- Atrakcyjne pakiety zdrowotne i ubezpieczeniowe.
- Kartę Multisport i możliwość dołączenia do grup sportowych.
Specjalista ds. Administracji Nieruchomości
Opis stanowiska: przygotowywanie rozliczeń za wodę, ścieki i centralne ogrzewanie, prowadzenie spraw członkowskich i mieszkaniowych, współpraca z biurem rachunkowym w zakresie dokumentacji, sporządzanie deklaracji dotyczących odpadów komunalnych, wystawianie...
Administrator / Administratorka Obiektu
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżące zarządzanie i utrzymanie obiektów, dbając o jej sprawne funkcjonowanie, bezpieczeństwo oraz stan techniczny. Do głównych zadań będzie należała k oordynacja prac...
Asystent ds. administrowania nieruchomościami
Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich...