Ogłoszenie numer: 9516130, z dnia 2025-03-05
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami
Miejsce pracy: Wałbrzych
Opis stanowiska
- Optymalizacja użytkowania i komercjalizacja nieruchomości.
- Pozyskiwanie nowych lokalizacji dla placówek oraz obiektów logistycznych.
- Poszukiwanie i negocjowanie warunków z potencjalnymi najemcami.
- Prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
- Koordynacja działań serwisowych.
- Reprezentowanie organizacji w kontaktach zewnętrznych.
- Opracowywanie i realizacja budżetu nieruchomości.
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (np. prawo, zarządzanie nieruchomościami, ekonomia).
- Minimum 3 lata doświadczenia w branży nieruchomości.
- Znajomość przepisów prawa dotyczących nieruchomości.
- Czynne prawo jazdy kategorii B.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel.
- Znajomość lokalnego rynku nieruchomości.
- Umiejętność organizacji pracy, priorytetyzacji zadań i rozwiązywania problemów.
- Odporność na stres
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Ukończone kursy w dziedzinie zarządzania nieruchomościami lub licencja zarządcy nieruchomości.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Narzędzia niezbędne do pracy.
- Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
- Atrakcyjne pakiety zdrowotne i ubezpieczeniowe.
- Kartę Multisport i możliwość dołączenia do grup sportowych.
Specjalista ds. Administrowania nieruchomościami
realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, kwaterowanie i wykwaterowanie mieszkańców, współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem...
Administrator Obiektu
Zarządzanie nieruchomościami i utrzymanie dokumentacji. Zarządzanie procesami kwaterowania i wykwaterowania. Nadzór nad dostawcami usług. Przekazywanie nieruchomości, przeprowadzanie oględzin, zarządzanie awariami. Nadzór nad firmami czyszczącymi i...
Specjalista ds. nieruchomości i administracji
Rozliczanie podatku od nieruchomości. Udział w postępowaniach dotyczących najmu, sprzedaży oraz służebności przesyłu. Obsługa umów i faktur w systemie księgowym. Sporządzanie raportów, sprawozdań i dokumentacji. Przygotowywanie projektów regulaminów...