Przejdź do treści

Praca: Specjalista obsługi klienta

Ogłoszenie numer: 9878683, z dnia 2025-05-25

Klient portalu Praca.pl

Specjalista obsługi klienta

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail.
  • Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM.
  • Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi.

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center.
  • Biegłość językowa niemieckiego na poziomie C1, angielskiego na poziomie B2.
  • Zdolności interpersonalne, takty i opanowanie.
  • Dbałość o szczegóły i organizacja pracy.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywność.
Mile widziane
  • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium.
  • Znajomość systemów CRM.

Oferujemy

  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Szkolenia z branży motoryzacyjnej.
  • Pakiet benefitów (MyBenefit, ubezpieczenie, opieka medyczna).
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Wsparcie team leadera.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...

Specjalista

Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych w budynku przy ul. Ruskiej 46a/201 we Wrocławiu, II piętro, dostęp windą, Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń...

Specjalista

Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych w budynku przy ul. Juliusza Słowackiego 26/1 na II piętrze bez windy, Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych...