- Umowę o pracę bez okresu próbnego
- Konkursy sprzedażowe
- Jasną ścieżkę kariery
- Przejrzysty system wynagradzania
- Rozbudowany system adaptacyjny
- Dofinansowanie do świąt i wypoczynku
Specjalista / Specjalistka ds. budowania relacji z klientem firmowym (placówka partnerska)
lokalizacja i tryb pracy: Lubin, praca stacjonarna
forma zatrudnienia / wymiar pracy: umowa o pracę, pełen etat
zespół / dział: sieć sprzedaży bankowości detalicznej
Twój zakres obowiązków:
- współpraca z obecnymi klientami banku w segmencie klientów firmowych oraz pozyskiwanie nowych (zarządzanie portfelem klientów),
- budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez oferowanie wsparcia ułatwiającego klientom zarządzanie firmą,
- oferowanie szerokiej gamy produktów firmowych, w tym kredytów zabezpieczonych oraz leasingu,
- edukowanie klienta w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucji.
Nasze wymagania:
- 2 letnie doświadczenie w sprzedaży produktów firmowych, także dla spółek z o.o.,
- sprzedaż kredytów zabezpieczonych hipotecznie i/lub gwarancjami BGK,
- wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub finansowe,
- umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Umowę o pracę bez okresu próbnego
- Konkursy sprzedażowe
- Jasną ścieżkę kariery
- Przejrzysty system wynagradzania
- Rozbudowany system adaptacyjny
- Dofinansowanie do świąt i wypoczynku
Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również...
Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)
Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;...
Doradca Klienta
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...