Przejdź do treści

Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Gospodarki Nieruchomościami

Ogłoszenie numer: 10238987, z dnia 2025-09-11

Klient portalu Praca.pl

Specjalista / Specjalistka ds. Gospodarki Nieruchomościami

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Regulowanie stanów prawnych nieruchomości.
  • Prowadzenie spraw związanych z podziałami geodezyjnymi.
  • Analiza dokumentacji, weryfikacja granic nieruchomości i badanie ksiąg wieczystych.
  • Aktualizowanie baz danych o nieruchomościach.
  • Zlecanie usług geodezyjnych i wycen zewnętrznym podmiotom.
  • Współpraca z organami administracji państwowej i samorządowej.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe o specjalności geodezja i kartografia.
  • Znajomość przepisów prawnych z zakresu gospodarki nieruchomościami i prawa geodezyjnego.
  • Umiejętność obsługi programów geodezyjnych i pakietu Microsoft Office.
  • Odporność na stres, samodzielność i nastawienie na wynik.
  • Mile widziane: doświadczenie w pracy na terenach kolejowych.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Długoterminową perspektywę rozwoju zawodowego.
  • Dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowych i wypoczynku.
  • Możliwość udziału w szkoleniach i dofinansowanie do kursów językowych.
  • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Specjalista ds. Administracji Nieruchomości

Opis stanowiska: przygotowywanie rozliczeń za wodę, ścieki i centralne ogrzewanie, prowadzenie spraw członkowskich i mieszkaniowych, współpraca z biurem rachunkowym w zakresie dokumentacji, sporządzanie deklaracji dotyczących odpadów komunalnych, wystawianie...

Administrator / Administratorka Obiektu

Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżące zarządzanie i utrzymanie obiektów, dbając o jej sprawne funkcjonowanie, bezpieczeństwo oraz stan techniczny. Do głównych zadań będzie należała k oordynacja prac...

Asystent ds. administrowania nieruchomościami

Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich...