Ogłoszenie numer: 10151972, z dnia 2025-08-10
FUNDACJA O ZDROWIE DBAJ
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klientów
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: StPr/25/2544
Opis stanowiska
- kompleksowa współpraca z klientami w tym pozyskiwanie nowych oraz dbanie o relacje z obecnymi z prowadzeniem grafiku rezerwacji usług
- tworzenie treści reklamowych i artykułów tematycznych na stronę internetową i social media
- współpraca z masażystami i pozostałym personelem organizacji
- kontakt z firmami i partnerami zewnętrznymi
- prace administracyjne
- prowadzenie zestawień i raportów w Excelu.
Wymagania
- zawód: Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- umiejętność prezentacji i negocjacji
- obsługa komputera - excel, word
- redagowanie treści, tworzenie tekstów pomocniczych
- dbałość o estetykę i porządek w miejscu pracy umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
Oferujemy
- Umowa o pracę na czas nieokreślony
- Wynagrodzenie brutto: 4 666 PLN
- Praca w godzinach od 10.00-18.00
Pracownik obsługi klienta
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA...
Pracownik obsługi klienta
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA...
Pracownik obsługi klienta
Obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji o ofertach pracy i innych propozycjach aktywizacji, pomoc w przygotowywaniu i wysyłce korespondencji, wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego, pomoc pracownikom Urzędu w codziennych...