- Ewidencja, ocena zasadności i terminowe rozpatrywanie reklamacji,
- Udzielanie rzetelnych odpowiedzi klientom,
- Przeprowadzanie oględzin u klienta (w razie potrzeby),
- Koordynacja działań naprawczych i dokumentacji,
- Dbanie o wysoki standard obsługi klienta i pozytywny wizerunek firmy,
- Organizowanie i prowadzenie szkoleń technicznych dla współpracowników.
- Doświadczenie i znajomość branży budowlanej,
- Wiedza techniczna z zakresu budownictwa,
- Znajomość procedur reklamacyjnych (gwarancja, rękojmia),
- Umiejętność redagowania pism,
- Wysoka komunikatywność i umiejętność budowania relacji,
- Systematyczność, skrupulatność i terminowość,
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Prawo jazdy kat. B,
- Znajomość języka niemieckiego (mile widziana).
- Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Niezbędne narzędzia pracy (w tym samochód służbowy)
- Przyjazną atmosferę pracy
- Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego
- Eventy pracownicze
Doradca Klienta (m/k)
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich...
Doradca Klienta (m/k)
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich...
Doradca klienta
przyjmowanie i rozliczanie zleceń , obsługa klienta;umowa o prace na czas określony - 3 miesiące;1/2 etatu - jedna zmiana w godzinach od 08.00 do 12.00; Wymagania konieczne: Zawód: Doradca klienta (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6) Wykształcenie: średnie...