- Wsparcie techniczne klientów biznesowych (telefoniczne, mailowe i bezpośrednie)
- Analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych
- Konfiguracja i aktualizacja urządzeń, kontrola poprawności działania
- Administracja systemów telematycznych i aktualizacja danych w systemach
- Współpraca z instalatorami i dostawcami (operatorzy, producenci urządzeń)
- Testowanie nowych rozwiązań na podstawie dokumentacji
- Doświadczenie w obsłudze klienta B2B
- Sumienność i dbałość o szczegóły
- Praktyczna znajomość MS Office
- Umiejętność czytania schematów technicznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (czytanie dokumentacji)
- Znajomość branży telematycznej i konfiguracji urządzeń
- Doświadczenie z platformami systemowymi i umiejętność lutowania
- Stabilne zatrudnienie w dobrze skomunikowanej lokalizacji
- Możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- Niezbędne narzędzia pracy
- Szkolenia produktowe i dostęp do nowych technologii
- Wynagrodzenie podstawowe + premia zależna od wyników
- Wybór formy współpracy (umowa o pracę lub cywilnoprawna)
- Benefity po okresie próbnym (opieka medyczna, karta sportowa
Specjalista ds. Sprzedaży Terenowej
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym obszarze Budowanie trwałych relacji z odbiorcami oraz stałe utrzymywanie kontaktu z obecnymi partnerami Udzielanie wsparcia technicznego przy doborze rozwiązań produktowych Wymagania...
Przedstawiciel Handlowy w branży elektrotechnicznej
Zadania: Pozyskiwanie nowych klientów; Dbanie o długofalowe relacje z nowym i obecnymi Klientami na powierzonym terenie; Zapewnianie klientom firmy doradztwa technicznego. Oczekujemy: Doświadczenia w sprzedaży; Znajomości rynku elektrotechnicznego/budowlanego...
Specjalista ds. Technicznych
Wsparcie techniczne Klientów Biznesowych (kontakt telefoniczny, mailowy i bezpośredni), Analizę usterek i rozwiązywanie problemów technicznych Aktualizacja i konfigurowanie urządzeń GPS, sprawdzanie poprawności ich działania Tworzenie własnych...