Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań: praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera min4 godzinny dziennie, zagrożenie korupcją, pernamentna obsługa klientów zewnętrznych, kontakt z przedsiębiorcami (osoby fizycznej i jednostki organizacyjne), w tym z podmiotami mogącymi świadczyć dostawy, usługi i roboty budowlane na rzecz urzędu, kontakt z innymi jednostkami administracji publicznej
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - zestaw komputerowy i inne urządzenia biurowe: oświetlenie sztuczne i naturalne; bariery architektoniczne w budynku - stanowisko pracy zorganizowane na I piętrze w budynku I-piętrowym (2 kondygnacje, budynek jest wyposażony w podjazd, windę, toaletę i drzwi odpowiedniej szerokości dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- Sporządza dokumenty dotyczące nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy z pracownikami WIOŚ;
- Przygotowuje inne dokumenty związane ze stosunkiem pracy między innymi: wnioski o awans, dodatki zadaniowe i inspekcyjne , wyróżnienia, nagrody jubileuszowe i odznaczenia, dokumenty dotyczące kar z tytułu odpowiedzialności porządkowej pracowników;
- Prowadzi sprawy związane: z oceną okresową i służbą przygotowawczą pracowników
- Prowadzi ewidencje i dokumentacje w sprawach pracowniczych oraz akta osobowe pracowników WIOŚ zgodnie z obowiązującymi przepisami, również w systemie komputerowym;
- Opracowuje dokumentacje związaną ze strukturą organizacyjną w WIOŚ: a w szczególności akty kierownictwa wewnętrznego, opis stanowisk, zakresy obowiązków we współpracy z komórkami organizacyjnymi WIOŚ;
- Prowadzi sprawy związane z przeprowadzaniem procesu naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej i poza korpusem służby cywilnej a w szczególności: przygotowaniem ogłoszeń o wolnych stanowiskach pracy w służbie cywilnej w WIOŚ i o wynikach naboru na tablicy ogłoszeń oraz przygotowuje dokumentacje z przeprowadzonego postępowania we współpracy z Komisją Rekrutacyjną.
- Prowadzi ewidencje i dokumentacje w zakresie pracowniczych planów kapitałowych
- Przygotowuje dokumenty i sprawozdania związane z zatrudnieniem i wynagrodzeniem w służbie cywilnej we współpracy z innym stanowiskiem ds. rozliczania czasu pracy i szkoleń
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego doświadczenie zawodowe w obszarze realizacji zadań kadrowych - zarządzania zasobem ludzkim
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- dobra znajomość obsługi systemow informatycznych Probit, Płatnik.
- Dobra znajomość przepisów Kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej i aktów pochodnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Referent ds. Kadr i Płac
Poszukujemy osoby na stanowisko w dziale kadr, odpowiedzialnej za: Prowadzenie akt osobowych pracowników i zleceniobiorców, w tym umów o pracę, świadectw pracy oraz innej dokumentacji kadrowej. Ewidencję czasu pracy, urlopów i absencji. Zgłaszanie do ZUS i...
Inspektor/st. inspektor/specjalista ds. kadrowych
-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem pracownika oraz w trakcie jego zatrudnienia (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne); -ewidencjonowanie, kontrola i rozliczanie czasu pracy-ewidencjonowanie i rozliczanie absencji chorobowych,...
Inspektor/st. inspektor/specjalista ds. kadrowych
-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem pracownika oraz w trakcie jego zatrudnienia (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne); -ewidencjonowanie, kontrola i rozliczanie czasu pracy-ewidencjonowanie i rozliczanie absencji chorobowych,...