Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:* wykształcenie wyższe, preferowane: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie,* co najmniej 5-letni staż pracy, w tym 2-letni w jednostkach samorządu terytorialnego,* znajomość przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o opłacie skarbowej i rozporządzeń wykonawczych, ordynacji wyborczej, przepisów o pomocy de minimis i pomocy publicznej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, przepisów o księgach wieczystych i hipotece,* biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (word, excel) oraz urządzeń biurowych,* dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.Wymagania dodatkowe:* umiejętność logicznego formułowania treści pism (wezwania, postanowienia, decyzje),* umiejętność formułowania jasnych i zrozumiałych wypowiedzi,* umiejętność logicznego myślenia,* umiejętność nawiązywania kontaktów z klientem zewnętrznym,* dokładność, systematyczność i rzetelność.
Bolesławiec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 400 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Specjalista ds. wdrażania lokalnej strategii rozwoju kontroli i ewaluacji
prowadzenie dokumentacji stowarzyszenia, współpraca z biurem rachunkowym, monitorowanie i ewaluacja realizacji LSR/Lokalnej Strategii Rozwoju/, koordynacja projektów grantowychSZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA ZANAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ...
Specjalista
Wszelkie informacje dotyczące naboru oraz wymaganych dokumentów znajdują się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/krus/bip-1500-op110152025---specjalista---samodzielny-referat-prewencji-rehabilitacji-i-orzecznictwa-lekarskiego-oddzial-regionalny-krus-we-wroclawiu-...
Główny specjalista
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych (większość czynności wykonywana jest w pozycji...