Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w siedzibie urzędu, w sekretariacie komendy. Praca siedząca, przy komputerze powyżej 4 godzin. Godziny pracy od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku.
Brak windy i podjazdów, pomieszczenia biurowe znajdują sie na drugiej i trzeciej kondygnacji. Toalety niedostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- obsługa systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD
- obsługa interesantów
- obsługa sekretariatu Komendanta Miejskiego, jego zastępców i kancelarii ogólnej
- sporządzanie odpowiedzi na pisma
- wysyłka pocztowa
- wystawianie delegacji służbowych
- wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność pracy w programach pakietu MS Office
- umiejętność pracy z ludźmi
- komunikatywność
- kultura osobista
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języków obcych
Pracownik biurowy- księgowy
Wprowadzanie danych do systemu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: pomaturalne/policealne Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wymagania inne:...
Pracownik biurowy
Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera Wymagania inne:
Pracownik biurowy/fakturzystka
Wykonywanie prac biurowych, wystawianie faktur Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wymagane wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe, bardzo dobra znajomośc programu Subject GT Insert