Przejdź do treści

Praca: Starszy inspektor

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 157741

Warunki pracy


  • praca na drugim piętrze budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
  • praca wymaga sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk,   
  • budynek jest częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnych celem zapewnienia właściwego, terminowego obiegu materiałów.
  • Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych celem dokumentowania i nadzorowania postepowania z materiałami niejawnymi, stanu materiałów niejawnych znajdujących się w Kancelarii Tajnej
  • Przekazywanie lub udostępnianie, za pokwitowaniem, dokumentów niejawnych do właściwych jednostek, komórek organizacyjnych albo dla pracowników, a także egzekwowanie ich zwrotu celem zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
  • Odnotowywanie na dokumentach zawierających informacje niejawne oraz w urządzeniach ewidencyjnych zmian lub zniesienia klauzul tajności celem zapewnienia odpowiedniej ochrony tych dokumentów.
  • Rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub stosunku pracy, przeniesienia lub delegowania do służby lub pracy w innej jednostce, komórce organizacyjnej celem zapewnienia właściwego postępowania z dokumentami niejawnymi.
  • Rozliczanie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych celem przygotowania dokumentów i materiałów do inwentaryzacji.
  • Gromadzenie, aktualizacja, udostępnianie i wydawanie niejawnych aktów prawnych celem zapewnienia dostępu do obowiązujących przepisów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w pionie ochrony
  • posiadanie uprawnień do dostępu do informacji o klauzuli "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i przepisów wykonawczych do ustawy
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejętność właściwej interpretacji przepisów
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie funkcjonowania kancelarii tajnej


Starszy technik

Realizacja zadań w zakresie przyjmowania, ewidencjonowania i dystrybucji korespondencji wpływającej do urzędu. Rejestracja dokumentacji w dzienniku elektronicznym. Obsługa interesantów w dziedzinie obsługi korespondencji.Praca na czas określony: 3...

Inspektor wojewódzki

Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1 Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością...

Inspektor

Warunki pracy Praca w pomieszczeniach biurowych, przy komputerze, w jednozmianowym, ośmiogodzinnym systemie pracy. Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Praca na 1 piętrze. Do budynku prowadzi podjazd, jednak brak...