Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca siedząca
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymaga sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca przy komputerze
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks)
- budynek częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych ruchowo np. na wózku inwalidzkim jest brak toalet przystosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- praca na trzeciej kondygnacji budynku, praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami
Zakres zadań
- sporządza rozkazy nagrodowe i listy gratulacyjne
- wydaje i ewidencjonuje numery identyfikacji indywidualnej policjantów, pracowników i legitymacji służbowych funkcjonariuszy Policji woj. dolnośląskiego oraz obsługa SWLP
- prowadzi ewidencję rozkazów personalnych oraz zapewnia prawidłowy ich obieg
- wydaje zaświadczenia o zatrudnieniu policjantów i pracowników komórek i jednostek organizacyjnych KWP we Wrocławiu
- analizuje pod względem formalnym wnioski awansowe dotyczące mianowania policjantów na wyższe stopnie służbowe oraz sprawy związany z odznaczeniem policjantów i pracowników
- rejestruje postępowania szkodowe w zakresie numerów identyfikacji indywidualnej policjantów w rejestrze szkód oraz ich weryfikacja pod względem kompletności
- uzupełnia i wprowadza dane w systemie SWOP
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej
- rzetelność, terminowość
- bardzo dobra obsługa komputera Word, Excel
- komunikatywność
- wysoka kultura osobista
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Pracownik ds. admministracyjnych
Kompleksowa obsługa administracyjna placówki: dokumentacja edukacyjna, korespondencja, przygotowanie zaświadczeń i certyfikatówKontakt z uczestnikami i kadrą (mailowy, telefoniczny, bezpośredni)Koordynacja harmonogramów kursów, warsztatów i zapisówObsługa...
Specjalista ds. administracyjno-formalnych w dziale górniczym
Twoja rola w STRABAG Kandydat będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę administracyjno-formalnych zagadnień działu górniczego. Analiza planów zagospodarowania przestrzennego, koordynacja procedur planistycznych z Urzędem i planistami. Nabywanie gruntów...
Starszy specjalista
Warunki pracy - praca w pomieszczeniach biurowych - praca przy monitorze ekranowym - sztuczne oświetlenie, stres - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz - krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe Zakres zadań praca w Sekcji ds. Funduszy Pomocowych nad...