Jako Starszy Manager Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje:
- Rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie optymalnych ofert produktów Credit Agricole Bank Polska, z naciskiem na korzyści dla klienta i rentowność banku
- Pozyskiwanie nowych klientów z segmentu korporacyjnego oraz nawiązywanie trwałych relacji biznesowych
- Zarządzanie portfelem klientów, zapewniając zgodność z wymogami rentowności oraz optymalizację stosunku zysków do ryzyka
- Współpracę z podmiotami Grupy Credit Agricole w celu identyfikacji potrzeb klientów i tworzenia wspólnych ofert
- Zapewnianie zgodności operacji z przepisami i regulacjami, w tym standardami KYC, MIFID i AML
- Udział w procesie kredytowym, w tym przygotowywanie dokumentacji kredytowej i negocjacje
- Inicjowanie i udział w projektach usprawniających pracę i procesy w departamencie oraz całym pionie
- Wsparcie współpracowników poprzez mentoring i dzielenie się wiedzą
- Znasz rynek w obszarze klienta korporacyjnego na terenie zachodniej Polski
- Masz co najmniej 3-5 lat doświadczenia w bankowości lub finansach, co pozwala Ci doskonale rozumieć rynek i konkurencję
- Posiadasz wykształcenie wyższe (licencjat) w dziedzinie finansów, bankowości lub ekonomii
- Znasz język angielski na poziomie zaawansowanym, co umożliwia Ci swobodną komunikację z klientami i partnerami
- Potrafisz interpretować sprawozdania finansowe oraz rozumiesz dokumentację kredytową
- Jesteś otwarty na zmiany, potrafisz efektywnie działać i planować swoje działania
- Posiadasz prawo jazdy kategorii B.
- Cenisz etykę biznesową i współpracę z innymi
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Account Manager - sprzedaż usług teleinformatycznych
Twoje zadania: Sprzedaż, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla klientów biznesowych Edukowanie klientów o dostępnych dla nich rozwiązaniach, które umożliwią poprawę wskaźników finansowych i biznesowych klienta Prowadzenie...
Key Account Manager
Projektowanie i realizacja strategii sprzedaży i marketingu dla B2B. Negocjacje oraz kontraktowanie umów handlowych. Analiza rynkowa, pomiar efektywności sprzedaży, identyfikacja nowych możliwości. Koordynacja współpracy międzydziałowej. Co najmniej 3 lata...
Account Manager – Pneumatyka przemysłowa
Zakres obowiązków: Osiąganie celów sprzedażowych dla przydzielanej grupy produktowej oraz na przypisanych klientach w zakresie rozwiązań pneumatyki przemysłowej, systemach zarządzania sprężonym powietrzem (produkty firmy SMC) Zarządzanie bezpośrednią...