






Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs
na stanowisko starszego referenta
w Dziekanacie Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii
Nazwa stanowiska: starszy referent
Wymiar etatu: pełny etat
Liczba etatów: 1
- Prowadzenie spraw studenckich związanych z tokiem studiów.
- Obsługa interesantów w dziekanacie (studenci, słuchacze, kadra naukowa, osoby z zewnątrz).
- Obsługa poczty elektronicznej.
- Współpraca z innymi jednostkami na Uniwersytecie Wrocławskim w zakresie spraw studenckich.
- Archiwizowanie dokumentacji.
- Wykonywanie prac zleconych przez kierownika Dziekanatu.
- Wykonywanie dodatkowych zadań związanych z bieżącym funkcjonowaniem jednostki.
- Wykształcenie wyższe (preferowane prawo, administracja, ekonomia) lub średnie ogólnokształcące.
- Biegła obsługa komputera (MS Office, Word, Excel) oraz innych urządzeń biurowych.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Odpowiedzialność, obowiązkowość i sumienność.
- Umiejętność organizacji pracy i współpracy w zespole.
- Wysoka kultura osobista.
- Doświadczenie zawodowe związane z pracą na uczelni wyższe.
- Doświadczenie w zakresie przygotowywania umów zleceń.
- Zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej Uczelni.
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”.
- Możliwość skorzystania z karty multisport.
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia opieki medycznej.
- Dofinansowanie wypoczynku.
- Dofinansowanie wypoczynku dzieci.
- Preferencyjne pożyczki.
Sekretarka
w programie stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły
Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie...
Sekretarka
Wsparcie administracyjne kierownika, zapewnienie obiegu dokumentów pomiędzy laboratoriami a innymi jednostkami organizacyjnymi IITD (m.in. działami Dokumentacji i Informacji Naukowej, Administracji, Księgowości, Kadr, BHP), przygotowywanie wybranych pism,...