Przejdź do treści

Praca: Starszy referent w Katedrze Judaistyki Wydziału Neofilologii


Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko starszego referenta
w Katedrze Judaistyki Wydziału Neofilologii

Starszy referent w Katedrze Judaistyki Wydziału Neofilologii
Miejsce pracy: Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
Nr ref.: starszy referent103.KJ.WN.A.ER

Nazwa stanowiska: starszy referent

Liczba etatów: 1 (na czas zastępstwa nieobecnego pracownika)

Wymiar etatu: pełny

 
Zakres obowiązków
  • Obsługa administracyjna procesu dydaktycznego kierunków transwersalnych prowadzonych na Wydziale Neofilologii.
  • Koordynowanie i przeprowadzenie rekrutacji na studia anglojęzyczne.
  • Windykacja należności z tytułu opłat za studia.
  • Wsparcie w organizacji uroczystości wydziałowych (immatrykulacja, wręczenie dyplomów).
  • Obsługa administracyjna procesu dydaktycznego w Katedrze Judaistyki (KJ), w tym współpraca z Kolegium Doktorskim.
  • Wprowadzenie wymaganych danych do odpowiednich systemów informatycznych (m. in. USOS, POL-on, TETA, EZD).
  • Układanie planów zajęć prowadzonych w KJ.
  • Realizowanie sprawozdawczości z działalności KJ dotyczącej na potrzeby jednostek UWr.
  • Obsługa administracyjna dokumentacji KJ dotyczącej: nawiązywania stosunku pracy, prowadzenia dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia, zawierania umów cywilnoprawnych, rozliczania faktur i rachunków, projektów badawczych w zakresie niezastrzeżonym do zadań Biura Obsługi Projektów, przygotowywanie wniosków zamówieniowych itp.
  • Prowadzenie ewidencji i rozliczeń wyjazdów służbowych pracowników KJ.
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z konferencjami naukowymi organizowanymi przez KJ.
  • Obsługa strony internetowej KJ.
  • Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji.
  • Prowadzenie księgi inwentarzowej, środków trwałych i ewidencji ilościowej KJ.
  • Współpraca z innymi jednostkami Uczelni.
Wymagania konieczne
  • Wykształcenie wyższe.
  • Doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, zaangażowanie.
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy.
  • Zdolność do szybkiego opanowania nowych umiejętności.
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagania pożądane
  • Mile widziana znajomość programów USOS, TETA i EZD.
Oferujemy
  • Zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej Uczelni.
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”.
  • Możliwość skorzystania z karty multisport.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia opieki medycznej.
  • Dofinansowanie wypoczynku.
  • Dofinansowanie wypoczynku dzieci.
  • Preferencyjne pożyczki.



Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi sekretariatu uczelni

Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją:...

Inspektor

Obsluga kancelaryjna, udzielanie zamówień publicznych, obsługa centrali, ewidencja środków trwałych w STOCK, obsługa faktur Zakres obowiązków oraz wymagania zamieszczone na stronie BIP: https://pupolawa.i-sisco.pl/nabory,-1_2025-_7 Wymagania konieczne:...

Podinspektor

1) wydawanie i przyjmowanie wniosków o ustalenie uprawnień do: świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, funduszu alimentacyjnego, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka, w tym egzekwowanie wymaganych dokumentów;2) obsługa...