
Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko starszego referenta
w Katedrze Judaistyki Wydziału Neofilologii
Nazwa stanowiska: starszy referent
Liczba etatów: 1 (na czas zastępstwa nieobecnego pracownika)
Wymiar etatu: pełny
- Obsługa administracyjna procesu dydaktycznego kierunków transwersalnych prowadzonych na Wydziale Neofilologii.
- Koordynowanie i przeprowadzenie rekrutacji na studia anglojęzyczne.
- Windykacja należności z tytułu opłat za studia.
- Wsparcie w organizacji uroczystości wydziałowych (immatrykulacja, wręczenie dyplomów).
- Obsługa administracyjna procesu dydaktycznego w Katedrze Judaistyki (KJ), w tym współpraca z Kolegium Doktorskim.
- Wprowadzenie wymaganych danych do odpowiednich systemów informatycznych (m. in. USOS, POL-on, TETA, EZD).
- Układanie planów zajęć prowadzonych w KJ.
- Realizowanie sprawozdawczości z działalności KJ dotyczącej na potrzeby jednostek UWr.
- Obsługa administracyjna dokumentacji KJ dotyczącej: nawiązywania stosunku pracy, prowadzenia dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia, zawierania umów cywilnoprawnych, rozliczania faktur i rachunków, projektów badawczych w zakresie niezastrzeżonym do zadań Biura Obsługi Projektów, przygotowywanie wniosków zamówieniowych itp.
- Prowadzenie ewidencji i rozliczeń wyjazdów służbowych pracowników KJ.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z konferencjami naukowymi organizowanymi przez KJ.
- Obsługa strony internetowej KJ.
- Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji.
- Prowadzenie księgi inwentarzowej, środków trwałych i ewidencji ilościowej KJ.
- Współpraca z innymi jednostkami Uczelni.
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, zaangażowanie.
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy.
- Zdolność do szybkiego opanowania nowych umiejętności.
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Mile widziana znajomość programów USOS, TETA i EZD.
- Zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej Uczelni.
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”.
- Możliwość skorzystania z karty multisport.
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia opieki medycznej.
- Dofinansowanie wypoczynku.
- Dofinansowanie wypoczynku dzieci.
- Preferencyjne pożyczki.
Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi sekretariatu uczelni
Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją:...
Inspektor
Obsluga kancelaryjna, udzielanie zamówień publicznych, obsługa centrali, ewidencja środków trwałych w STOCK, obsługa faktur Zakres obowiązków oraz wymagania zamieszczone na stronie BIP: https://pupolawa.i-sisco.pl/nabory,-1_2025-_7 Wymagania konieczne:...
Podinspektor
1) wydawanie i przyjmowanie wniosków o ustalenie uprawnień do: świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, funduszu alimentacyjnego, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka, w tym egzekwowanie wymaganych dokumentów;2) obsługa...