






Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko
starszego referenta w Sekcji Gospodarowania Majątkiem Uczelni
Nazwa stanowiska: starszy referent
Wymiar etatu: pełny etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba etatów: 1
Główne obowiązki:
- Sporządzanie protokołów zagospodarowania składników majątkowych, protokołów wyceny, protokołów druków ścisłego zarachowania.
- Wystawianie kart przekazania odpadów.
- Nadzór nad wywozem składników majątkowych z poszczególnych jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Prowadzenie sprzedaży sprzętu po kasacji.
- Wystawianie faktur VAT, paragonów fiskalnych.
- Przygotowanie miesięcznych raportów.
- Prowadzenie spraw realizowanych w systemie EZD.
- Prowadzenie prac biurowych związanych z działalnością Sekcji.
- Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, ekonomia).
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.
- Doskonała organizacja pracy.
- Umiejętność ustalania priorytetów.
- Umiejętność zarządzania czasem i dokumentacją.
- Samodzielność, komunikatywność.
- Otwartość i umiejętność pracy w zespole.
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Znajomość przepisów prawa dotyczących szkolnictwa wyższego.
- Znajomość podstaw rachunkowości.
- Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji.
- Łatwość koordynacji wielu zadań jednocześnie.
- Mile widziana znajomość systemu TETA, BDO, EZD.
- Znajomość obsługi kasy fiskalnej.
- Zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej Uczelni.
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”
- Możliwość skorzystania z karty multisport.
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia opieki medycznej.
- Dofinansowanie wypoczynku.
- Dofinansowanie wypoczynku dzieci.
- Preferencyjne pożyczki.
Starszy Referent w Instytucie Matematycznym
Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa pracowników i studentów w kwestiach dotyczących procesu kształcenia. Prace administracyjno-biurowe związane z organizacją i realizacją...
Referent w dziale ewidencji i świadczeń
1) Rejestracja i obsługa osób zgłaszających się do rejestracji oraz rejestracja elektroniczna;2) Ustalanie statusu oraz uprawnień do świadczeń, w tym ustalanie prawa do świadczeń, naliczanie świadczeń dla bezrobotnych i dodatków aktywizacyjnych dla...
Referent ds. biurowych
- Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: SUMIENNOŚĆ Wymagania inne: