1) prowadzenie postępowania z zachowaniem terminów określonych w obowiązujących przepisach;2) prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów;3) ochrona informacji niejawnej pozyskanej w działalności służbowej oraz ochronę danych osobowych;4) pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej w komisjach przetargowych powoływanych przez Zamawiającego;5) pełnienie innych funkcji w komisjach przetargowych powoływanych przez Zamawiającego;6) osobiste składanie oraz przyjmowanie, do dokumentacji postępowania, oświadczeń członków komisji o istnieniu lub braku okoliczności zaistnienia konfliktu interesów lub prawomocnego skazania za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz inne uniemożliwiające wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania;7) zamieszczenie ogłoszeń o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;8) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości, wymaganej obowiązującymi aktami prawnymi, w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;9) przekazywanie wykonawcom zaproszeń do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, ofert lub udziału w negocjacjach;10) przekazywanie i publikowanie ogłoszeń, SWZ, odpowiedzi na pytania wykonawców, zmian do ogłoszeń lub SWZ, o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie internetowej zamawiającego;11) zamieszczanie informacji o przedłużeniu terminu składania i zmianie terminu otwarcia ofert w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich oraz na stronie internetowej zamawiającego ww. informacji;12) pobieranie z kancelarii jawnej, niezwłocznie po upływie terminu składania oraz właściwe zabezpieczenie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert - od chwili pobrania z kancelarii jawnej do momentu komisyjnego otwarcia;13) publikacja bądź przekazywanie informacji z otwarcia ofert;14) umożliwienie dostępu do platformy zakupowej (portalu zakupowego) członkom komisji przetargowej dokonującym badania i oceny ofert oraz innym osobom powołanym do wykonywania dodatkowych czynności w postępowaniu;15) bieżące kompletowanie i prowadzenie, w formie teczki tematycznej, dokumentacji przetargowej;16) prowadzenie z wykonawcami innymi uprawnionymi podmiotami korespondencji dotyczącej postępowania,17) prowadzenie właściwych i w terminach ustawowych czynności przy sporządzaniu i rozliczaniu wadium;18) sporządzanie i przekazywanie wykonawcy oświadczeń o zwolnieniu roszczeń zamawiającego co do gwarancji wadialnej złożonej elektronicznie;19) sporządzanie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;20) przygotowanie dokumentacji postępowania do archiwizacji po zakończonym postępowaniu;21) sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz sporządzanie planu zamówień Zamawiającego na podstawie dokumentów przekazywanych przez osoby odpowiedzialne merytorycznie za planowanie i przegotowanie zamówień;22) sporządzanie sprawozdań okresowych z udzielonych zamówień publicznych;23) rejestracja wniosków o wszczęcie postepowania;24) wykonywanie dodatkowych obowiązków wynikających z pracowniczego przydziału mobilizacyjnego nadanemu pracownikowi wojska;25) udział w szkoleniach podnoszących umiejętności i kwalifikacje oraz uzupełniających dla pracowników wojska;26) wykonywanie poleceń związanych z charakterem pracy na zajmowanym stanowisku wydawanych przez Kierownika Sekcji Zamówień Publicznych.Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055, e-mail: 4rblog.kadry@ron.mil.pl
Wymagania konieczne:Zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:wykształcenie: średnie lub wyższe,staż pracy: wykształcenie średnie - 3 lata, wyższe - bez stażu pracy, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych;znajomość przepisów wykonawczych do Ustawy Prawo Zamówień publicznych;znajomość obsługi komputera środowisko MS Office;obsługa urządzeń biurowych typu drukarka, skaner;umiejętność redagowanie pism;swoboda komunikacji i przekazywania informacji;umiejętność interpretacji przepisów;umiejętność pracy zespołowej;terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań
Miejsce pracy:Wrocław
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 4 780 PLN