Przejdź do treści

Praca: Starszy referent w sekcji zamówień publicznych

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Starszy referent w sekcji zamówień publicznych
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1083
OBOWIĄZKI:
1) prowadzenie postępowania z zachowaniem terminów określonych w obowiązujących przepisach;2) prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów;3) ochrona informacji niejawnej pozyskanej w działalności służbowej oraz ochronę danych osobowych;4) pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej w komisjach przetargowych powoływanych przez Zamawiającego;5) pełnienie innych funkcji w komisjach przetargowych powoływanych przez Zamawiającego;6) osobiste składanie oraz przyjmowanie, do dokumentacji postępowania, oświadczeń członków komisji o istnieniu lub braku okoliczności zaistnienia konfliktu interesów lub prawomocnego skazania za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz inne uniemożliwiające wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania;7) zamieszczenie ogłoszeń o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;8) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości, wymaganej obowiązującymi aktami prawnymi, w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;9) przekazywanie wykonawcom zaproszeń do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, ofert lub udziału w negocjacjach;10) przekazywanie i publikowanie ogłoszeń, SWZ, odpowiedzi na pytania wykonawców, zmian do ogłoszeń lub SWZ, o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie internetowej zamawiającego;11) zamieszczanie informacji o przedłużeniu terminu składania i zmianie terminu otwarcia ofert w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich oraz na stronie internetowej zamawiającego ww. informacji;12) pobieranie z kancelarii jawnej, niezwłocznie po upływie terminu składania oraz właściwe zabezpieczenie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert - od chwili pobrania z kancelarii jawnej do momentu komisyjnego otwarcia;13) publikacja bądź przekazywanie informacji z otwarcia ofert;14) umożliwienie dostępu do platformy zakupowej (portalu zakupowego) członkom komisji przetargowej dokonującym badania i oceny ofert oraz innym osobom powołanym do wykonywania dodatkowych czynności w postępowaniu;15) bieżące kompletowanie i prowadzenie, w formie teczki tematycznej, dokumentacji przetargowej;16) prowadzenie z wykonawcami innymi uprawnionymi podmiotami korespondencji dotyczącej postępowania,17) prowadzenie właściwych i w terminach ustawowych czynności przy sporządzaniu i rozliczaniu wadium;18) sporządzanie i przekazywanie wykonawcy oświadczeń o zwolnieniu roszczeń zamawiającego co do gwarancji wadialnej złożonej elektronicznie;19) sporządzanie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;20) przygotowanie dokumentacji postępowania do archiwizacji po zakończonym postępowaniu;21) sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz sporządzanie planu zamówień Zamawiającego na podstawie dokumentów przekazywanych przez osoby odpowiedzialne merytorycznie za planowanie i przegotowanie zamówień;22) sporządzanie sprawozdań okresowych z udzielonych zamówień publicznych;23) rejestracja wniosków o wszczęcie postepowania;24) wykonywanie dodatkowych obowiązków wynikających z pracowniczego przydziału mobilizacyjnego nadanemu pracownikowi wojska;25) udział w szkoleniach podnoszących umiejętności i kwalifikacje oraz uzupełniających dla pracowników wojska;26) wykonywanie poleceń związanych z charakterem pracy na zajmowanym stanowisku wydawanych przez Kierownika Sekcji Zamówień Publicznych.Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055, e-mail: 4rblog.kadry@ron.mil.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie: średnie lub wyższe,staż pracy: wykształcenie średnie - 3 lata, wyższe - bez stażu pracy, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych;znajomość przepisów wykonawczych do Ustawy Prawo Zamówień publicznych;znajomość obsługi komputera środowisko MS Office;obsługa urządzeń biurowych typu drukarka, skaner;umiejętność redagowanie pism;swoboda komunikacji i przekazywania informacji;umiejętność interpretacji przepisów;umiejętność pracy zespołowej;terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 780 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu



Referent ds zakupów

Wyszukiwanie potencjalnych dostawców , negocjowanie warunków dostaw i cen , sporządzanie i wysyłanie zapytań ofertowych , współpraca z działem technicznymumowa na okres próbny do 3-mcy z możliwością dalszej współpracy Wymagania konieczne:...

Starszy referent

PRACA W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 2644. 1) prowadzenie wykazu osób i instytucji, z którymi Dowódca Brygady utrzymuje stałe kontakty służbowe;2) obsługa urządzeń biurowych;3) odbiór i wysyłka faksów;4) koordynowanie obiegiem dokumentacji z/do kancelarii jawnej i...

Referent ds. administracyjno - finansowych

Praca biurowa, obsługa interesantów w Spółdzielni Mieszkaniowej im. 750-lecia w Nowogrodźcu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wykształcenie minimum średnie, podzielność uwagi, umiejętnośći komunikacyjne w...