Przejdź do treści

Praca: Starszy referent w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych


Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko starszego referenta
w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych 
Starszy referent w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
Miejsce pracy: Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
Nr ref.: starszy referent86.SPNJO.A.ER

Nazwa stanowiska: starszy referent

Wymiar etatu: pełny

Liczba etatów: 1


Zakres obowiązków
  • Analiza danych pod kątem układania planów zajęć z lektoratów języków obcych, w tym w systemie USOS:
    • przygotowywanie i pomoc w przygotowywaniu zapisów na lektoraty języków obcych,
    • sortowanie i opracowanie danych po zapisach na lektoraty i testach kwalifikacyjnych, przygotowywanie informacji dla kierowników zespołów lektorów wszystkich języków.
  • Optymalizacja planu zajęć z uwzględnieniem liczby godzin pensum wykładowców.
  • Układanie planów zajęć przy współpracy z kierownikami zespołów lektorów wszystkich języków i zespołem administracyjnym.
  • Prowadzenie spraw administracyjno-biurowych wspierających kierowników zespołów lektorów wszystkich języków.
  • Odpowiadanie na pytania studentów dotyczące planu zajęć.
  • Uzupełnianie i pomoc w uzupełnianiu bazy danych studentów.
  • Uzupełnianie i obsługa danych pensum nauczycieli akademickich w systemie USOS w tym obciążeń godzinowych i sprawozdań z wykonania godzin.
  • Obsługa bieżącej korespondencji, w tym za pośrednictwem systemu EZD.
  • Pomoc w prowadzeniu dokumentacji dotyczącej działalności SPNJO.
  • Inne prace wynikające z działalności SPNJO i aktualnych potrzeb.
Wymagania konieczne:
  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane: administracyjne/ekonomiczne).
  • Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe – w tym preferowane doświadczenie w pracy administracyjnej na uczelni wyższej.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych.
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz samodzielnego poszukiwania informacji.
  • Dokładność, skrupulatność, umiejętności analityczne.
  • Umiejętność współpracy w zespole.
Wymagania pożądane:
  • Znajomość języka obcego na poziomie min. A2/B1.
  • Szkolenia z zakresu organizacji czasu pracy.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, wyczulenie na błędy, umiejętność pracy z dużą ilością danych.
  • Znajomość obsługi systemu USOS będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
  • Zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej Uczelni.
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”.
  • Możliwość skorzystania z karty Multisport.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia opieki medycznej.
  • Dofinansowanie wypoczynku.
  • Dofinansowanie wypoczynku dzieci.
  • Preferencyjne pożyczki.



Pracownik administracyjny

Koordynacja i organizacja pracy biura, obsługa korespondencji, prowadzenie dokumentacji - dbanie o jej właściwy obieg i archiwizację, obsługa interesantów, wsparcie w organizacji spotkań, wstępne przygotowywanie pism.Pracodawca oferuje zatrudnienie po stażu...

Specjalista ds. środków trwałych i wartości niematerialnych

obsługa i analiza dokumentów związanych ze środkami trwałymi oraz wartościami niematerialnymi i prawnymi opiniowanie umów i kontraktów dotyczących majątku jednostki procedowanie zamówień zakupowych i kontrola dokumentacji źródłowej prowadzenie...

Specjalista ds. nieruchomości i administracji

Udział w postępowaniach dotyczących najmu, sprzedaży i najmu ruchomości oraz nieruchomości Rozliczanie podatku od nieruchomości i pokrewnych Obsługa umów w ramach Pionu Dyrektora Administracyjnego Dekretowanie, wystawianie faktur i ewidencjonowanie zdarzeń...