Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
praca biurowa, przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy, oświetlenie sztuczne, naturalne,
praca odbywa się głównie w pozycji siedzącej i ma charakter pracy umysłowej,
obsługa urządzeń biurowych,
praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,
pomieszczenie biurowe na parterze, toaleta na I piętrze, stanowiska nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjno-biurową poszczególnych ogniw Wydziału Prewencji,
- realizowanie czynności związanych z obiegiem pocztyspecjalnej i miejskiej Wydziału,
- prowadzenie spisów spraw,
- obsługa elektronicznego dziennika korespondencyjnego,
- realizowanie zadań związanych z obsługą zbiorów aktów prawnych jawnych resortowych, pozaresortowych (ewidencjonowanie, gromadzenie, aktualizacja, dystrybucja) w tym obsługa aktów prawnych,
- archiwizowanie dokumentacji Wydziału,
- prowadzenie działań w zakresie przepisów o ochronie informacji niejawnych,
- zazapewnianie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne,
- opracowywanie planów szkoleń oraz prowadzenie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych,
- prowadzenie zwykłych, poszerzonych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających wraz z archiwizacją akt postępowań sprawdzających,
- opracowywanie i przedstawienie do akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej projektów dokumentów regulujących ochronę informacji niejawnych w tym:
- dokumentacji określającej sposób i tryb przetwarzania w jednostce organizacyjnej informacji niejawnych o klauzuli „poufne",
- instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania w jednostce organizacyjnej informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone" oraz sposobu ich ochrony
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań, w administracji publicznej, samorządowej
- umiejętność stosowania przepisów w praktyce,
- komunikatywność, wysoka kultura osobista
- „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- biegła obsługa komputera
Specjalista w Biurze Wsparcia i Dostępności
Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Obsługa osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami w zakresie udzielanego wsparcia. Nadzór nad realizacją transportu i ustalanie harmonogramów...
Starszy referent
Warunki pracy Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia...
Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego
Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa...