Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze, ul Piłsudskiego 12 w Jeleniej Górze,
- Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
- Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd,
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax),
- Permanenta obsługa klientów zewnętrznych,
- Warunkiem do zatrudnienia po wygranym naborze jest przedstawienie aktualnego (wydanego nie wcześniej niż po otrzymaniu informacji o wyniku naboru) zaświadczenia o niekaralności z Krajowego rejestru Karnego potwierdzającego nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Zakres zadań
- przyjmuje wnioski i wydaje spersonalizowane dokumenty w sprawach należących do właściwości Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców,
- analizuje wnioski pod kątem formalnym w celu wbicia stempla do paszportu, który legalizuje pobyt cudzoziemca na terytorium RP na czas prowadzonego postępowania oraz wydaniem pisma wszczynającego postępowanie,
- rozpatruje pisemne wnioski uprawnionych organów w sprawach dotyczących udostępniania danych osobowych z RDP (Rejestr Dokumentów Paszportowych) oraz weryfikuje dane osobowe na rzecz urzędów konsularnych,
- nadaje numer PESEL podczas składania wniosku paszportowego klientom zamieszkałym na stałe poza terytorium RP oraz wydaje klientom zaświadczenia o posiadaniu dokumentu paszportowego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Znajomość ustaw: o ochronie danych osobowych oraz aktów wykonawczych, o dokumentach paszportowych oraz aktów wykonawczych, o obywatelstwie polskim oraz aktów wykonawczych, ustawy o repatriacji oraz aktów wykonawczych, o cudzoziemcach oraz aktów wykonawczych, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin oraz aktów wykonawczych.
- umiejętność profesjonalnej obsługi klienta - poziom wysoki
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego lub rosyjskiego - poziom komunikatywny
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Specjalista ds. wdrażania lokalnej strategii rozwoju kontroli i ewaluacji
prowadzenie dokumentacji stowarzyszenia, współpraca z biurem rachunkowym, monitorowanie i ewaluacja realizacji LSR/Lokalnej Strategii Rozwoju/, koordynacja projektów grantowychSZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA ZANAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ...
Stanowisko ds. poboru
Patrz oferta o naborze na stanowisko ds. poboru na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Bolesławiec www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=108969Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:* prowadzenie ewidencji i postępowań podatkowych w zakresie zastosowania...
Specjalista
Wszelkie informacje dotyczące naboru oraz wymaganych dokumentów znajdują się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/krus/bip-1500-op110152025---specjalista---samodzielny-referat-prewencji-rehabilitacji-i-orzecznictwa-lekarskiego-oddzial-regionalny-krus-we-wroclawiu-...