Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na III piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax). permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
Zakres zadań
- dokonuje oceny merytorycznej dołączonego do wniosku materiału dowodowego celem wszczęcia postępowania administracyjnego w I instancji w sprawach związanych z wydawaniem zezwoleń na pracę cudzoziemców oraz ich przedłużaniem i uchyleniem
- przekazuje, na podstawie obowiązujących przepisów, właściwym organom informacje o wydanych zezwoleniach na wykonywanie pracy przez cudzoziemców
- prowadzi rejestry wydawanych zezwoleń na pracę cudzoziemcom
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego lub rosyjskiego lub ukraińskiego lub francuskiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
- znajomość KPA
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich
Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa administracyjna Dziekanów i Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej; obsługa kancelaryjna Działu Nauczania i Spraw Studenckich, Dziekanów, Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej (m.in. rejestracja...
Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich
Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów,...
Referent / Specjalista administracyjny w Centrum Rozwoju Artysty
Do obowiązków będzie należało m.in.: organizacja projektów rozwojowych i szkoleniowych realizowanych w ramach Centrum Rozwoju Artysty, w tym w ramach Biura Karier, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej projektów (m.in. umów cywilnoprawnych, zamówień do...