Przejdź do treści

Praca: Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Technik administracji
Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice
Numer: StPr/25/0341
OBOWIĄZKI:
wsparcie administracyjne i organizacyjnew biurze, obsługa korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, inne prace zlecone przez naczelnika
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia: odporność na stres
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: Kultura osobista
Uprawnienia: chęć do nauki


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Jelcz-Laskowice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie



Pracownik w dziale administracyjno - organizacyjnym

Pracownik w dziale administracyjno - organizacyjnym Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Znajomość pakietu MS OFFICE Wymagania inne: Wykształcenie min. średnie, znajomość pakietu MS OFFICE

Technik administracji

1. Zapoznanie się z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz ustawie o zmianie ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.2. Zapoznanie się z rozporządzeniem ministra kultury w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania...

Technik administracji

- Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA Wymagania inne: