Przejdź do treści

Praca: Technik biurowy ds. kadrowo-płacowych i obsługi sekretariatu

Ogłoszenie numer: 9888778, z dnia 2025-06-06

SPÓŁKA MIESZKANIOWA-SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Technik biurowy ds. kadrowo-płacowych i obsługi sekretariatu

Miejsce pracy: Kamienna Góra, Henryka Sienkiewicza 3

Nr Ref.: StPr/25/0190

 

Opis stanowiska

Zajmowanie się pracami działu Organizacyjnego w zakresie:
  • prowadzenie prac w zakresie kadrowo-płacowym,
  • monitoringu obiegu dokumentów Spółki,
  • prowadzenia ewidencji odzieży roboczej,środków BHP oraz środków trwałych,
  • wsparcie funkcjonowania sekretariatu,
  • obsługi funkcjonowania Zarządu,
  • obsługa wewnętrznego systemu DOM5.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie/wyższe z zakresu:Ekonomia/Zarządzanie/Kadry i Płace.
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku lub stanowiskach pokrewnych.
  • Podstawowa znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych.
  • Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych.
  • Samodzielność i skuteczność w działaniu.
  • Umiejętność praktycznego i swobodnego wykorzystywania możliwości pakietu MS Ofice.

Oferujemy

  • Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 do 5 000 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Specjalista ds. Kadr i Płac

Zadania: Kompleksowe prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji kadrowej zgodnie z przepisami Naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, urlopów i absencji Współpraca z biurem rachunkowym oraz instytucjami zewnętrznymi (ZUS, GUS, PIP, PPK) Udział w...

Specjalista ds. kadr i płac

Rozliczenie osób prowadzących działalność gospodarczą z tytułu składek społecznych i podatku PIT.Prowadzenie akt osobowych.Naliczanie list płac.Obsługa programu Płatnik ZUS i OptimaZnajomość przepisów zasiłkowych Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Samodzielny specjalista ds. kadr i płac

Specjalista ds. kadr i płac ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wykonywanie powierzonych mu obowiązków, do których należą w szczególności: prowadzenie spraw dotyczących zatrudnienia i płac, załatwianie spraw pracowniczych w zakresie ubezpieczeń...