Przejdź do treści

Praca: Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Oława
Numer: StPr/25/0069
OBOWIĄZKI:
sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism, obsługiwanie programóworaz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.), w tym dla niewidomych i słabowidzących, sporządzanie rzeczowegowykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt, przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i pocztąelektroniczną, udzielanie informacji telefonicznych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Oława


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie



Specjalista ds. administracji biura

Opis stanowiska Zarządzanie zaopatrzeniem i przestrzenią biurową. Administrowanie recepcją, obsługa korespondencji. Kontakt z dostawcami i zarządcą budynku. Zarządzanie dokumentacją firmy. Organizacja wydarzeń firmowych i wsparcie bieżących potrzeb...

Pracownik biurowy

Pracownik biurowy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Pracownik biurowy

w programie stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: