Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Oława
Numer: StPr/25/0069
OBOWIĄZKI:
sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism, obsługiwanie programóworaz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.), w tym dla niewidomych i słabowidzących, sporządzanie rzeczowegowykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt, przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i pocztąelektroniczną, udzielanie informacji telefonicznych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Oława
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 700 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Specjalista ds. administracji biura
Opis stanowiska Zarządzanie zaopatrzeniem i przestrzenią biurową. Administrowanie recepcją, obsługa korespondencji. Kontakt z dostawcami i zarządcą budynku. Zarządzanie dokumentacją firmy. Organizacja wydarzeń firmowych i wsparcie bieżących potrzeb...
Pracownik biurowy
Pracownik biurowy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:
Pracownik biurowy
w programie stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: