Przejdź do treści

Praca: Technik

Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu
Technik
Miejsce pracy: Wałbrzych
Numer: StPr/25/1269
OBOWIĄZKI:
- przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji,- rejestrowanie wpływu, obiegu i ekspedycji dokumentów i przesyłek,- prowadzenie dzienników korespondencyjnych, podawczych, wykazów przesyłek, skorowidzów,- archiwizacja dokumentów,- ewidencjonowanie pieczęci i stempli,- prowadzenie ewidencji czasu pracy policjantów i pracowników,- zaopatrywanie w materiały biurowe, środki ochrony i higieny pracy,- przygotowywanie dokumentów, pism,- prowadzenie dziennika korespondencyjnego materiałów niejawnych oraz rejestrowanie wpływu, obiegu i ekspedycji dokumentów i przesyłek niejawnych,- wprowadzanie danych do SWOP.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera-umiejętność obsługi programów MsOffice


Wymagania inne:

- CV+ list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- oświadczenia będące załącznikami do niniejszego ogłoszenia.

Miejsce pracy:

Wałbrzych


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 725,24 PLN


Opis wynagrodzenia:

Praca na okres próbny: 3 miesiące z możliwością zatrudnienia na czas nieokreśłony.Godzina pracy: 07:30 do 15:30Wynagrodzenie: 4.725,24zł + dodatek z tytułu wysługi lat do 20%

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu



Starszy Referent w Dziekanacie Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 2 Główne obowiązki Prowadzenie spraw studenckich związanych z tokiem studiów. Obsługa interesantów w dziekanacie (studenci, słuchacze, kadra naukowa, osoby z zewnątrz). Obsługa poczty...

Pracownik administracyjny (m/k)

Twoje zadania bieżące opisywanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w systemie operacyjnym firmy, kontrola i uzgadnianie kont księgowych, przygotowywanie dokumentacji do sprawozdań finansowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,...

Młodszy specjalista w zespole ds. obsługi biura

1. Obsługa kancelaryjna Biura WFOŚiGW we Wrocławiu, w tym m.in.: a) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (papierowej i elektronicznej, w tym ePUAP, e-Doręczenia, dedykowane adresy e-mail), b) obsługa systemu EZD RP oraz urządzeń biurowych, c)...