Dolnośląski Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca w siedzibie urzędu jak i poza nią, podróże służbowe; stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego, narzędzia i materiały pracy: komputer - praca powyżej 4 godzin dziennie, urządzenia biurowe, budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety. Urząd jest dostosowany dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich .
Zakres zadań
- przygotowuje decyzje administracyjne, postanowienia oraz opinie;
- przeprowadza kontrole planowe i doraźne
- rozpatruje skargi i wnioski ;
- realizuje inne zadania Wydziału Nadzoru Kształcenia Podstawowego i Specjalnego określone w Regulaminie Organizacyjnym Kuratorium Oświaty we Wrocławiu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ukończone studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie- posiadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego
- ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania lub co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym w szkole, placówce lub zakładzie kształcenia nauczycieli lub co najmniej dwuletni staż pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu prowadzącego szkoły lub placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek,
- o zatrudnienie mogą ubiegać się również nauczyciele akademiccy w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, posiadający co najmniej 5-letni staż pracy w szkole wyższej i ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania,
- znajomość przepisów prawa oświatowego
- analityczne myślenie
- umiejętności redakcyjne
- umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej
- umiejętność obsługi komputera
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność pracy w zespole
- doświadczenie zawodowe w pracy w szkolnictwie specjalnym
Inspektor ochrony zabytków
Warunki pracy Praca w terenie, stres, zagrożenia korupcją. Praca na komputerze, bariery architektoniczne w budynku-brak windy Zakres zadań przygotowuje decyzje administracyjne i postanowienia dotyczące wykonywania prac konserwatorskich, restauratorskich,...
Starszy inspektor
Warunki pracy pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, praca siedząca z dokumentami, przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, budynek z windą dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w...
Wizytator
Warunki pracy Reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca w siedzibie urzędu jak i poza nią, podróże służbowe. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła...