Ogłoszenie numer: 10327814, z dnia 2025-10-09
Klient portalu Praca.pl
Zarządca Dworca
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Planowanie i organizacja działań zapewniających sprawne działanie dworca w zakresie techniczno-eksploatacyjnym
- Monitorowanie zmian w otoczeniu dworca wpływających na jego funkcjonowanie i potencjał komercyjny
- Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dworca oraz wysokiego standardu świadczonych usług
- Nadzór nad działalnością punktu informacyjnego
- Współpraca z administracją publiczną i służbami w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku
Wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami (mile widziane wykształcenie kierunkowe)
- Znajomość prawa budowlanego i przepisów dotyczących gospodarowania nieruchomościami
- Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy
- Wysoki poziom kompetencji interpersonalnych i negocjacyjnych
- Dobra znajomość MS Office (mile widziana znajomość Norma Pro lub AutoCAD)
- Gotowość do pracy pod presją czasu, sumienność i terminowość
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Szkolenia zawodowe i rozwój umiejętności miękkich
- Dofinansowanie kursów językowych i studiów
- Dofinansowanie opieki medycznej, aktywności sportowych i wydarzeń kulturalnych
- Pracę w doświadczonym zespole i dobrą atmosferę
Pracownik ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Twoje zadania Zarządzanie umowami najmu i usług Współpraca przy sporządzaniu rozliczeń kosztów eksploatacyjnych naszych nieruchomości komercyjnych w Polsce Przygotowywanie statystyk i benchmarków w ścisłej współpracy z kolegami z innych działów...
Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości
Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie...
Administrator nieruchomości
Zarządzanie umowami najmu i usług. Współpraca przy rozliczeniach kosztów eksploatacyjnych nieruchomości komercyjnych. Tworzenie statystyk i benchmarków w kooperacji z innymi działami. Przygotowywanie zestawień dodatkowych kosztów eksploatacyjnych. Obsługa...