Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: turecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Dobra obsługa komputera (pakiet OFFICE-WORD, EXCEL, OUTLOOK)przeglądarka internetowa) oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja czasu pracy, krestywność i samodzielność, determinacja w dążeniu do celu , odpornośc na sters, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, poprawność wysławiania się, dobra dykcja, umiejętnośc prowadzenia prezentacji multimedialnych, chęci do zdobywania wiedzy, sumiennośc i zaangazowanie w wykonywane obowiązki, wysoka kultura osobista, umijętnośc pracy w zespole,
Uprawnienia: Tworzenie i zarządzanie projektem
Uprawnienia: aktywna obsługa klienta
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe, MBA (Master of Business Administration) mile widziane, staż pracy brak wymagań, tworzenie i zarządzanie projektem, aktywna obsługa klienta, dobra obsługa komputera (pakiet OFFICE-WORD, EXCEL, OUTLOOK) przeglądarka internetowa) oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja czasu pracy, krestywność i samodzielność, determinacja w dążeniu do celu , odpornośc na sters, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, poprawność wysławiania się, dobra dykcja, umiejętnośc prowadzenia prezentacji multimedialnych, chęci do zdobywania wiedzy, sumienność i zaangazowanie w wykonywane obowiązki, wysoka kultura osobista, umijętność pracy w zespole,Wymagana znajomość oprogramowania SAP ERP, Salesforce, ITIL- warunek konieczny;jęz. angielski C1 w mowie i piśmie, jęz. turecki C1 w mowie i piśmie - do obsługi klienta tureckojęzycznego
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 12 000 do 12 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki....
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie...
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w...