Przejdź do treści

Praca: Ekspert ds. obsługi klienta / expert, customer care biochemicals

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Ekspert ds. obsługi klienta / expert, customer care biochemicals
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/24/1678
OBOWIĄZKI:
Główne źródło wsparcia działu obsługi klienta oraz działów współpracujących w zakresie systemu SAP S/4HANA (aplikacja Fiori) oraz systemu Salesforce, Kompleksowe doradztwo w skomplikowanych zapytaniach oraz świadczenie rzetelnej obsługi klienta (w tym wykonywanie czynności operacyjnych w SAP S/4HANA (aplikacja Fiori), Salesforce, dostarczanie raportów i innej dokumentacji korzystając z dostępnych źródeł danych), Wsparcie zatwierdzania migracji danych podczas wdrożeń, Wsparcie rozwoju i zmian procesów i rozwiązań systemowych, oraz aktywne wdrażanie idei ciągłego doskonalenia w obszarze Obsługi Klienta, Uczestnictwo w projektach i inicjatywach o różnej skali, w ramach lub w imieniu organizacji sprzedaży i łańcucha dostaw Biochemicals, przeprowadzanie testów akceptacji użytkownika.Godziny pracy 9:00 - 17:00.Zatrudnienie na okres 3 lat.Oferta pracy dostępna w sali H
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: turecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Dobra obsługa komputera (pakiet OFFICE-WORD, EXCEL, OUTLOOK)przeglądarka internetowa) oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja czasu pracy, krestywność i samodzielność, determinacja w dążeniu do celu , odpornośc na sters, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, poprawność wysławiania się, dobra dykcja, umiejętnośc prowadzenia prezentacji multimedialnych, chęci do zdobywania wiedzy, sumiennośc i zaangazowanie w wykonywane obowiązki, wysoka kultura osobista, umijętnośc pracy w zespole,
Uprawnienia: Tworzenie i zarządzanie projektem
Uprawnienia: aktywna obsługa klienta


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe, MBA (Master of Business Administration) mile widziane, staż pracy brak wymagań, tworzenie i zarządzanie projektem, aktywna obsługa klienta, dobra obsługa komputera (pakiet OFFICE-WORD, EXCEL, OUTLOOK) przeglądarka internetowa) oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja czasu pracy, krestywność i samodzielność, determinacja w dążeniu do celu , odpornośc na sters, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, poprawność wysławiania się, dobra dykcja, umiejętnośc prowadzenia prezentacji multimedialnych, chęci do zdobywania wiedzy, sumienność i zaangazowanie w wykonywane obowiązki, wysoka kultura osobista, umijętność pracy w zespole,Wymagana znajomość oprogramowania SAP ERP, Salesforce, ITIL- warunek konieczny;jęz. angielski C1 w mowie i piśmie, jęz. turecki C1 w mowie i piśmie - do obsługi klienta tureckojęzycznego

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 12 000 do 12 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu



Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki....

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie...

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w...