Przejdź do treści

Praca: Pracownik administracji biurowej

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik administracji biurowej
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/24/1698
OBOWIĄZKI:
Obsługa poczty przychodzacej i wychodzacej weryfikacji poprawności przyjmowanych dokumentów skanowanie dokumentów przewozowych oraz faktur zakupowych do archiwum wystawianie faktur sprzedażowych i alokacja faktur kosztowych wystawianie e-faktur dla Klientów miejsce pracy:ul. Graniczna 8 c Wrocław Kontakt z pracodawcą:u.zelazko@leaderlogistics.plPraca w godzinach od 7.00-15.00 lub od 8.00-16.00 lub 9.00-17.00Sala: A
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

sala A Wykształcenie minimum średnie cierpliwość , dokładność, zdolności manualne -adresowanie ręczne kopertsprawne korzystanie z urządzeń biurowych ( skaner, drukarka) znajomość programu Optima ( niekonieczna ,ale mile widziana)

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 242 do 4 242 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu



Pracownik administrracyjno-biurowy

prowadzenie dokumentacji administracyjno-biurowej, redagowanie pism związanych z działąlnością Domu Kultury, obsługa urządzeń biurowycvh, obsługa interesantów, pomoc przy organizacji i obsłudze imprez kulturalnych organizowanych przez Dom Kultury Wymagania...

Specjalista ds. administracji

- obsługa klienta- kontakt e-mailowy i telefoniczny,- obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych wykorzystywanych w firmie,- pozyskiwanie i klasyfikowanie informacji zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa:- przygotowanie, koordynowanie i...

Specjalista ds. administracji

ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych Przygotowywanie raportów Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA Nadzór nad prawidłowym i terminowym...