Przejdź do treści

Praca: Specjalista ds. administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Oława
Numer: StPr/24/0239
OBOWIĄZKI:
- obsługa klienta- kontakt e-mailowy i telefoniczny,- obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych wykorzystywanych w firmie,- pozyskiwanie i klasyfikowanie informacji zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa:- przygotowanie, koordynowanie i kontrolowanie działań administracyjnych firmy,- organizacja i udział w wydarzeniach administracyjnych,- monitorowanie skuteczności działań administracyjnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Oława


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie



Pracownik administrracyjno-biurowy

prowadzenie dokumentacji administracyjno-biurowej, redagowanie pism związanych z działąlnością Domu Kultury, obsługa urządzeń biurowycvh, obsługa interesantów, pomoc przy organizacji i obsłudze imprez kulturalnych organizowanych przez Dom Kultury Wymagania...

Pracownik administracji biurowej

Obsługa poczty przychodzacej i wychodzacej weryfikacji poprawności przyjmowanych dokumentów skanowanie dokumentów przewozowych oraz faktur zakupowych do archiwum wystawianie faktur sprzedażowych i alokacja faktur kosztowych wystawianie e-faktur dla Klientów...

Specjalista ds. administracji

ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych Przygotowywanie raportów Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA Nadzór nad prawidłowym i terminowym...