Przejdź do treści

Praca: Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.

Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 50,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Oleśnica
Zadania
  • Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży,
  • Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników odzieży i przekazywanie ich do wskazanych osób,
  • Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
Oczekujemy
  • Pozytywnego nastawienia,
  • Zaangażowania,
  • Sprawności manualnej,
  • Doświadczenie w obsłudze systemu produkcyjnego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
  • Pracę dodatkową 2 dni w tygodniu (poniedziałek 8:30-12:00 oraz piątek 6:30-12:00), 
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w firmie, która jest od 25 lat na rynku,
  • Szkolenia wdrożeniowe.


Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć...