Przejdź do treści

Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o nr. 27584, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (współpraca zdalna).
Jako CCIG Group jesteśmy firmą z branży Call i Contact Center. Na rynku działamy od 21 lat i przez ten czas zaufało nam wiele firm z ponad 30 różnych branży.
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (współpraca zdalna)
Twój zakres obowiązków:
  • telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych,
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe,
  • obsługa aplikacji wewnętrznych,
  • dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
Oczekujemy:
  • znajomości języka niemieckiego na poziomie C1+,
  • komunikatywności,
  • umiejętności współpracy,
  • zaangażowania w powierzone zadania oraz dążenie do ich pełnej realizacji,
  • dyspozycyjności min. 25h w tygodniu,
  • bardzo dobrej organizacji pracy własnej.
Oferujemy:
  • stawkę godzinową 34-44 zł brutto/h oraz dodatkowe premie,
  • umowę zlecenie,
  • pełne wdrożenie do nowej roli - 3 pierwsze tygodnie w lokalizacji wrocławskiej (zapewniamy nocleg i zwracamy koszty dojazdu),
  • elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb, który będzie układany z tygodnia na tydzień,
  • współpracę w pełni zdalną po okresie wdrożenia we Wrocławiu,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • opiekę i wsparcie doświadczonych liderów i trenerów,
  • benefity: Multisport, Luxmed oraz ubezpieczenie grupowe,
  • pracę z osobami, które tak jak Ty mówią w języku niemieckim. :)

Brzmi ciekawie? Aplikuj! Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym :)



Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki....

Ekspert ds. obsługi klienta / expert, customer care biochemicals

Główne źródło wsparcia działu obsługi klienta oraz działów współpracujących w zakresie systemu SAP S/4HANA (aplikacja Fiori) oraz systemu Salesforce, Kompleksowe doradztwo w skomplikowanych zapytaniach oraz świadczenie rzetelnej obsługi klienta (w tym...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie...