- telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych,
- udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe,
- obsługa aplikacji wewnętrznych,
- dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
- znajomości języka niemieckiego na poziomie C1+,
- komunikatywności,
- umiejętności współpracy,
- zaangażowania w powierzone zadania oraz dążenie do ich pełnej realizacji,
- dyspozycyjności min. 25h w tygodniu,
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej.
- stawkę godzinową 34-44 zł brutto/h oraz dodatkowe premie,
- umowę zlecenie,
- pełne wdrożenie do nowej roli - 3 pierwsze tygodnie w lokalizacji wrocławskiej (zapewniamy nocleg i zwracamy koszty dojazdu),
- elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb, który będzie układany z tygodnia na tydzień,
- współpracę w pełni zdalną po okresie wdrożenia we Wrocławiu,
- narzędzia niezbędne do pracy,
- opiekę i wsparcie doświadczonych liderów i trenerów,
- benefity: Multisport, Luxmed oraz ubezpieczenie grupowe,
- pracę z osobami, które tak jak Ty mówią w języku niemieckim. :)
Brzmi ciekawie? Aplikuj! Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym :)
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki....
Ekspert ds. obsługi klienta / expert, customer care biochemicals
Główne źródło wsparcia działu obsługi klienta oraz działów współpracujących w zakresie systemu SAP S/4HANA (aplikacja Fiori) oraz systemu Salesforce, Kompleksowe doradztwo w skomplikowanych zapytaniach oraz świadczenie rzetelnej obsługi klienta (w tym...
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie...