Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim;
- Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną;
- Dbałość o wysoki standard obsługi klienta;
- Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom B2);
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;
- Komunikatywność i wysokie umiejętności interpersonalne;
- Dobra znajomość obsługi komputera.
- Umowę o pracę na pełny etat;
- Pracę w przyjaznej atmosferze, w zespole zawsze chętnym do pomocy;
- Pakiet benefitów pracowniczych;
- Możliwości awansu, rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- Pracę w komfortowym biurze.
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki....
Ekspert ds. obsługi klienta / expert, customer care biochemicals
Główne źródło wsparcia działu obsługi klienta oraz działów współpracujących w zakresie systemu SAP S/4HANA (aplikacja Fiori) oraz systemu Salesforce, Kompleksowe doradztwo w skomplikowanych zapytaniach oraz świadczenie rzetelnej obsługi klienta (w tym...
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie...